mandag den 24. august 2009

Ups! Nu gjorde jeg det igen

Jeg kunne altså ikke lade være. Palle ved ikke at jeg nu har købt garn igen og han har heldigvis ingen anelse om hvad mit garnlager indeholder. Jeg tør godt skrive det her, for han er IKKE blandt de faste læsere. Faktisk tror jeg heller ikke, at han ville løfte øjenbrynene over at jeg kommer til at købe garn i ny og næ, han ved jo godt det ikke falder ned fra himlen og han ser jo dagligt på mine strikkerier:-)

Denne gang blev jeg fristet til at prøve garn fra Helle Holst. Jeg så, at hende her havde fået tilsendt farvekort og ville også gerne se alle de dejlige farver. Jeg er bare bedst til at købe garn, hvis jeg har fået lov at mærke kvaliteten og ser farverne med egne øjne. Jeg er så heldig, at jeg ikke har særlig langt til Aabybro, så jeg kontaktede Helle Holst og spurgte om jeg måtte komme forbi og se og ikke mindst mærke hendes garn. Det måtte jeg heldigvis og vupti, så var der købt ind til en "Elvira" til mig, dog med et ekstra nøgle garn, så jeg kan lave den lidt længere end den viste model. Egentlig ville jeg gerne have lavet den i denne farve, men nu hvor det er efterår, så valgte jeg den lilla, for den var bare så smuk.

1 kommentar:

  1. Den lilla farve er også meget flot. Har selv følt Holst garnet og det er meget lækkert. Spændende at se den færdig.

    SvarSlet