tirsdag den 18. august 2009

Jeg nyder det

En kop dampende varm the, en ostemad og så mit strikketøj. Jeg nyder en stille tirsdag formiddag og godt selskab med min lille Dina. Hun ligger roligt under sofabordet og er godt beskæftiget med et tyggeben. Kan det være mere hyggeligt. Det er dog som om der er noget der trækker, øhmmm, nu ved jeg det. Det er selvfølgelig det nye garn, der kom forleden, man kunne jo - ja, det kunne man.


En spæd start, meget spæd.


Og så lidt mere, af det som skal blive til et rundstykke, jeg er meget spændt på udfaldet. Den er egentlig lavet i silkehør, men der var kun lyseblåt tilbage, og det er nok den eneste farve jeg virkelig ser syg ud i, så jeg valgte silkeuld og så mørkeblåt, det er mere mig, hvis det skal være blåt, og det skal det denne gang. Den går efter min mening rigtig godt sammen med cowboybukser.

Det lille pus er som I kan se godt igeng med sit tyggeben

Ok, jeg kan da godt lige kigge op, men du får altså ikke mit ben.

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det med lige at røre ved garnet, og så er man igang...

    Sød sød hvalp...

    SvarSlet
  2. Ja, ikke. Det tog ikke lang tid at finde pinde der passede i tykkelsen,og så...

    SvarSlet