onsdag den 9. februar 2011

Smut...

... og dagen var væk, nærmest før den begyndte. Dagvagt med undervisning og i aften forældremøde. Ikke så meget som én eneste pind har jeg nået at strikke. Og dog, det passer ikke helt, jeg havde strikketøj med i tasken og fik strikket lidt i dagens pauser:) Det er nemt "tag med" strikketøj - tørklædet fra Drops i den fine Heritage jeg vandt hos Christunte.

I går var det min Favour der igen langt om længe blev "aktiveret", så nu er hele ryggen og halvdelen af det ene forstykke færdigt. I morgen aften har jeg heldigvis intet på programmet, så det er vist lig med strik:)

1 kommentar:

  1. Sikke nogle dejlige farver. Flot at du har haft overskud til at rejse til Norge og arbejde. Jeg tror gerne det er anderledes end på større sygehuse. Det oplever vi jo som patienter.
    Dejligt musli du har lavet også. Glæder mig til at se sjalet færdigt.

    SvarSlet