onsdag den 16. februar 2011

Kreativ...

Hvem? mig?! ... - Jo, jeg strikker og hækler, men så er det vist også det. Jeg har bestemt mig for at lave invitationer til Anders' konfirmation selv. Jeg har aldrig tidligere givet mig i kast med den slags, men man kan få så mange spændende ting og sager at lave kort af, så nu skal det prøves og ærligt talt, de færdigtrykte man kan købe, dem synes jeg er lidt for kedelige til prisen, i hvert tilfælde dem jeg har set på. Desuden kan man ikke få nogen i den farve, som den unge mand ønsker. Han vil gerne have noget i turkis. Det kan man heldigvis få i Panduro Hobby, så der var jeg en tur i formiddags efter 2 stive timers træning fra morgenstunden.

Nu kan jeg så i ro og mag bruge resten af dagen på at se om det kan lade sig gøre at lave noget brugbart af de indkøbte materialer. Jeg er helt spændt:)

3 kommentarer:

  1. Når først du får en idé til, hvordan de skal se ud, skal det nok gå
    Det er dejligt at modtage hjemmelavede kort, som jo er meget mere personlige end dem, man kan købe
    God fornøjelse

    SvarSlet
  2. 2 timers træning - du går da godt nok til sagen. Glæder mig til at se dine kreativiteter.

    SvarSlet
  3. Lydert, jeg kan kun give dig ret. Jeg sætter selv pris på de hjemmelavede modeller. Måske er det lidt af grunden til jeg prøver at give mig i kast med det:)

    Sigrid, jeg tænkte, at når jeg nu var kommet afsted, så kunne jeg lige så godt snuppe to hold. En times mave, balle, lår og en times latinmix. Jeg siger dig H E L E kroppen blev rørt:)

    SvarSlet