mandag den 7. februar 2011

En hurtig beslutning

Jeg blev ringet op torsdag formiddag om jeg kunne rejse fredag morgen. Det var fra vikarbureauet, de havde henvendelser både fra Oslo og Trondheim. De ved jeg gerne vil til Trondheim, når det er muligt. Jeg var der to gange sidste sommer. I Trondheim. Det er oftest fra Oslo der er bud, men jeg synes ikke der tages så pænt imod vikarerne i Oslo, sikkert fordi de ofte, ja nærmest hele tiden har vikarer til at komme og arbejde. Det er noget helt andet i Trondheim, der bliver man taget godt imod og der er en helt fantastisk normering, gad vide om de selv er klar over hvor heldige de er:) Men jeg tænkte mig om et kort øjeblik og blev enig med mig selv om, at jeg egentlig godt kunne bruge nogle hurtigt tjente penge. Der er jo en konfirmation der spøger. Så min lille nye håndbagagekuffert blev pakket og jeg smuttede afsted med flyver fredag morgen.


Hjemme igen og udhvilet er jeg, efter at have sovet hele formiddagen væk. Klar til at tage hul på en ny arbejdesuge her hjemme, hvor bl.a. to dage med undervisning venter.

2 kommentarer:

  1. Hvor må det være fantastisk at komme til Trondheim på den måde og at opleve noget andet arbejdsmæssigt. Spændende ;-)

    SvarSlet
  2. Strikkefuglen, det er dejligt med de udfordringer det giver at arbejde i et andet land. Denne gang var der dog ikke tid til at kigge på byen, ligeson i sommer, men det gør heller ikke noget. Det er for at arbejde jeg tager afsted.

    SvarSlet