fredag den 18. februar 2011

Fra Vietnam

Jeg kunne ikke nære mig. Jeg købte i går dette fantastisk smukke armbånd. Det er fra Louises Vietnam Boutique. Louise har en rigtig spændende blog, hvor hun skriver om yoga, bøger, rejser og selvudvikling, du skulle tage og kigge forbi. Louise rejste sammen med mand og børn for nogle år siden til Vietnam, hvor de boede og arbejdede et helt år på et hotel. De har flere gange siden været tilbage i Vietnam på ferie og jeg tror de har tabt deres hjerte til landet. Jeg har desværre aldrig selv været i Vietnam, men det lyder utrolig spændende, når Louise fortæller om stedet. I går fortalte hun mig om kvinderne og pigerne som tilhører forskellige minoriteter, som hver især laver deres egne helt specielle og meget smukke broderier. Disse broderier laves på tæpper, punge, tasker osv. Inspireret af de armbånd Louise har hjembragt fra Vietnam er hun selv begyndt at lave armbånd, nogle af dem kan ses her.

1 kommentar:

  1. Hej Charlotte

    Tusind tak for de fine ord du giver min blog her med på vejen - tusind tak for det. Og hvor er det en fin blog du har:-)

    SvarSlet