onsdag den 23. februar 2011

Her er der vinterferie

Oliver, Christian og Frederik fik gavebilletter og gufbilletter til en tur i biografen, da de havde fødselsdag i november. Der har ikke rigtig været nogle film de havde lyst til at se, men nu er der vinterferie og de vil gerne at vi alle kunne tage sammen i biografen. De er enedes om at vi skal se To på Flugt. En ny Disney film der efter sigende skulle være rigtig sjov. Jeg er som regel med på hvad som helst der er lavet af Disney, så jeg glæder mig faktisk. Skønt at børnene endnu ikke er for store til Disney film;) Må du og dine få en dejlig dag - det tror jeg vi får:)

2 kommentarer:

  1. Det lyder sjovt og spændende - rigtig god fornøjelse! Jeg har læst hos Helle/Belladotte at det skulle være en dejlig film. Jeg synes også, at Disney-film er gode altid.

    SvarSlet
  2. Åh, Madame, denne var ingen undtagelse, jeg tudede over den lykkelige slutning:)

    SvarSlet