mandag den 14. februar 2011

En betænksom kollega

I går eftermiddags da jeg kom på arbejdet fik jeg en lille pakke af en kollega. Hun fortalte mig, at hun på en eller anden måde så mit navn skrevet hele vejen hen over denne bog, som var i pakken. Da jeg jo strikker mere eller mindre hele tiden og da jeg har en hund uden underuld, som må fryse gangske forfærdeligt i dette kolde vejr, syntes hun at denne bog lige måtte være en jeg skulle eje. Der er mange fine modeller i og jeg blev faktisk rigtig glad for den og i særdeleshed for tanken bag. Det var ualmindeligt sødt synes jeg. Og så må vi jo lige se om ikke Dina kan bruge en af modellerne:)

5 kommentarer:

  1. Selvfoelgelig kan hun det. Hun bliver eddersmart.

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se resultatet!

    SvarSlet
  3. Det bliver spændende at se om hun får ny dress ;-)

    SvarSlet
  4. Dejligt med sådan en kollega. Og Dina, hun bliver en hund i modetøj.

    SvarSlet