tirsdag den 15. december 2009

Fin og nyfriseret

Og med et lille lyserødt spænde i hårtoppen, ligner hun jo uskyldigheden selv, men der var ikke gået 10 minutter efter dette billede var blevet taget forleden, før hun lavede narrestreger. Drengene kom og sagde: "mor, Dina laver noget vi tror du ikke bliver så glad for" - de havde ret. Den grønne hat jeg var ved at lave for en kollega var bidt i stykker og garnet var flænset fuldstændig op og filtet sammen. Jeg fik hatten fra hunden og i arrigskab skyndte jeg mig at redde hvad der var tilbage, så jeg fik ikke taget et billede. Jeg måtte pille 5 omgange op, af garn i mindre stykker, og havde selvfølgelig ikke garn nok. Så for at få hatten helt færdig måtte jeg at anvende stumperne. Det kunne trods alt lade sig gøre og jeg ville være træt at at skulle købet et nyt nøgle garn for ungefähr 5 meter. Nu er hatten blevet filtet og det kan ikke ses at der har været bidt lidt i den. Den skal nok blive fin, når den først er blevet pyntet. Jeg er vild med farven.

2 kommentarer:

  1. Den er meget smuk, Charlotte! Jeg er også vild med farven - og med faconen! Det er jo lige ved at være en klokkehat, som man brugte i 1920'werne :o)
    Haha, Dina har ordentlig moret sig ;)

    SvarSlet
  2. Du kan tro hun ikke var populær, men heldigvis kunne den reddes. OG så kalder jeg den faktisk selv for en klokkehat;)

    SvarSlet