søndag den 8. november 2009

Taknemmelighed

...kan vises på mange måder.

Min far fik for godt 6 uger siden et nyt knæ. Det sivede meget fra såret den første uges tid og med en fortid i hjemmesygeplejen, var det vel naturligt, at jeg tilså ham og skiftede forbinding, når det var påkrævet. Ligesom jeg fjernede agrafferne da de skulle ud. Hvorfor skulle han dog tage helt ind til lægen i Aalborg bare for det, når vi bor så nær hinanden. Jeg ville gerne, synes faktisk det var lidt spændende at følge med og såret helede rigtig flot. Mens min far har gået sygemeldt hjemme og været lidt "halv invalid" har Palle hjulpet med at sætte vinterdæk på mine forældres bil, da min far ikke lige kunne komme afsted med at gøre det selv. Da vi så skulle på ferie, ja så bliv lille Dina passet af mormor og morfar. Jeg synes det skønt at man på den måde kan hjælpe hinanden.

Men så i går, da vi havde holdt familiefødselsdag for Oliver, Christian og Frederik stod der pludselig en gave til mig og Palle. Som tak for hjælpen, sagde min far.

Gavens indhold var disse Trip Trap årsnisser fra Etly Klarborg. Jeg er bare så vild med de nisser og blev naturligvis rigtig glad. Tak mor og far:-) Men det var slet ikke nødvendigt, vi vil gerne hjælpe, for vi får også og har ofte, især tidligere, fået stor hjælp fra mine forældre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar