tirsdag den 24. november 2009

Jeg er spændt

på hvordan et halvt mini kongerige tager sig ud i de nye Zauberball farver. De nistrede kaldes crazy og de er købt lige her. Jeg er fuldstændig vild med den i grønne og brune nuancer, den hedder flodseng.

Jeg ved endnu ikke rigtig hvad jeg synes om det, når det bliver strikket til et tørklæde måske bliver det ok, og måske er det i grunden bedst egnet til strømper, vi får se, jeg fortsætter i hvert tilfælde.

Indtil videre foretrækker jeg vist alligevel de klassiske farver, som jeg synes er mere rene, den brombærfarvede er blevet rigtig flot lige som den i brændte farver er det.

5 kommentarer:

  1. Jeg synes det er meget smukke sjaler, du har strikket,Charlotte, og det det grønt/brune garn er utroligt flot!

    SvarSlet
  2. Sjal nr to er også rigtig flot i farven Charlotte..Jeg er altså nødt til at strikke det sjal!..

    SvarSlet
  3. Tak, Madame, det er også min favorit, jeg er spændt på hvordan det bliver, når det er strikket op.

    Ja, Charlotte det er du, det er hurtigt lavet og kan laves i mange forskellige slags garn, det er f.eks. rigtig flot i alpaca også, hvis man er til de ensfarvede.

    SvarSlet
  4. Hold da op... hvor mange halve kongeriger skal du mon strikke?
    De er meget flotte; jeg ville nok ikke have turdet strikke dem i farveskiftende garn, hvis ikke du havde demonstreret, hvor flot det kan blive.
    Men det er vist nødt til at være meget lange farveskift, ikke?
    Jeg er helt vild med det i brændte farver :-)

    Jeg har strikket tre hele sjaler i ensfarvet Arwetta, men det bliver jo et lidt mere spændende håndarbejde på denne måde

    SvarSlet
  5. Mommer, det er den lille model jeg laver, som egentlig kun er et tørklæde, og de kan jo bruges i alle farver, desuden skal der også et par julegaver til. Grunden til at jeg har lavet dem i Zauberball, er netop de lange farveskift og så fordi den er virkelig blød og lækker, jeg duer ikke til noget der kradser omkring halsen.

    SvarSlet