torsdag den 12. november 2009

Inden længe er det jul

Den røde må vente. Det er nemlig lige straks jul, og jeg skal nå at fabrikere et par julegaver. Har lige bestilt Zauberball til endnu et par mini kongeriger, som gerne skal være færdige inden jul, mens jeg venter på de ankommer, har jeg kastet mig over det ene nøgle Zauberball, jeg havde liggende, som egentlig var tiltænkt mig selv, men nu får vi se. Jeg er også begyndt på en hat, som skal filtes, den bliver så fin, bare vent og se. For et par år siden solgte jeg en del af dem til mine kollegaer. En vældig populær model. Den kommer naturligvis til at kunne ses her på siden, snart vil jeg tro, for den er strikket på pind 7, så det går rimelig hurtigt.

2 kommentarer:

  1. Du kommer da ikke til at kede dig, med den produktion du skal i gang med.

    SvarSlet
  2. Bebiane, jeg kan fortælle dig, at jeg keder mig aldrig;)

    SvarSlet