torsdag den 26. november 2009

Julen flytter ind

Nu er han på plads, min gamle julemand. Han står i gangen og byder velkommen til hvem der nu skulle finde på at komme her forbi i december. Med ham flytter også julen ind hos os. Det er noget af det bedste jeg ved, når jeg kan finde kasserne med julepynt frem her omkring 1. december. Vi pynter altid til den 1. december eller 1. søndag i advent, hvis den som i år falder i november - det er jeg bestemt ikke ked af.

I år er julemanden dog ikke lige velkommen hos alle, Dina har brugt næsten en ½ time på at stå og gø ad ham, men nu tror jeg hun har fundet ud af, at han ikke vil hende noget slemt, jeg kunne da fange hende sammen med julemanden på dette billede. Gad vide hvordan hun reagerer, når vi henter juletræet ind i stuen...

4 kommentarer:

  1. Det kan blive meget sjov til den tid, hvis den tror den skal fange alt pynten.

    SvarSlet
  2. Altså den lille søde hund - det er da godt at du fik en pigehund Charlotte - så kan du rigtig sætte hårspænder i;-)

    SvarSlet
  3. Helvig, jeg frygter det, hun har allerede snuppet en lille hjemmelavet filtnisse, jeg nåede heldigvis at redde den.

    ;) ja Charlotte, det var også helt bevidst, når jeg nu aldrig fik en pige, så måtte det blive en pigehund:o) Men hun er nu ikke ligefrem med på det med de spænder.

    SvarSlet
  4. Ja - men den kan jo heller ikke vide, om julemænd spiser små hunde :-))). Det skal I nok få noget sjov ud af.

    KH Gittemay

    SvarSlet