tirsdag den 25. januar 2011

En streg i luften...

...bliver jeg nok alligevel aldrig, men det må helt sikkert hjælpe på ét eller andet med den træning. Jeg mærker muskler, jeg for længst troede var sat ud af spillet. Av, av, av siger jeg bare. Var i går inde og træne mave, baller og lår. Uha! det var hårdt, men på den gode måde. Da jeg skulle hjem, var jeg faktisk i tvivl om jeg overhovedet var i stand til at gå over til parkeringspladsen efter min bil. Musklerne i mine baller sitrede og benene var flere gange ved at give efter af træthed, men hvor var det alligevel dejligt. Gad vide hvor længe der går inden man rent faktisk også kan se at det hjælper. Jeg fik godt og grundigt fat i den der sidder bag på, lige dér hvor ballen bliver til lår. Med det resultat at jeg næsten ikke kan rejse mig eller stå stille ret længe ad gangen. Jeg tør næsten ikke tænke på i morgen, anden dagen er altid den værste. Men jeg giver ikke op:)

8 kommentarer:

  1. Sejt Charlotte, det lyder som om du får god effekt af træningen - både mentalt og fysisk:-)

    SvarSlet
  2. Det lyder effektivt - og det gi'r god fornyet energi... ;o) Og man kan blive afhængig af det...!

    SvarSlet
  3. Næste gang bliver det ikke så slemt.
    Men du er godt nok sej!

    SvarSlet
  4. Hej Charlotte.

    Der ligger en Award til dig på min blog. Det er helt frivilligt om du vil være med i legen, men synes bestemt at du har fortjent den...

    Go' dag til dig...
    Britta

    SvarSlet
  5. Jeg er også lige startet med at gå til fitness, og det er da drønhårdt - men man har det altså så godt bagefter:-)

    SvarSlet
  6. Tak, Charlotte, Britta og Christunte, det gør SÅ godt:) Glæder mig til jeg kan se resultater:)

    Britta, jeg kigger forbi:)

    Irene, det vil jeg gerne tilslutte mig og hep hep til dig;)

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot, Charlotte - og jeg har lige læst hos Irene, at hun også træner.
    Jeg må også se at få gang i noget mere målrettet motion :-) I er så seje!

    SvarSlet
  8. Tak, Madame. Der er hurtig gevinst, i hvert tilfælde rent mentalt. Så må vi se og kroppen også med tiden bliver lidt tonet;)

    SvarSlet