søndag den 23. maj 2010

Blogleg

Jeg er blevet tagget af Kristin til en blogleg og jeg leger da gerne med:)

Morgenens nedtur:

Heldigvis har der ikke været nogen nedtur her:)

Morgenens optur:

Søndag morgenhygge med min lille familie samlet omkring mig, kan kun være optur.

Uden for mit vindue:

Skinner solen og naboens flag lyser op i rød hvide farver, smukt mod den blå himmel. Og mit lille pæretræ står med smukke hvide blomster.

I mit fjernsyn kører:

Det aner jeg simpelthen ikke. Ser sjældent fjernsyn søndag formiddag og slet ikke når vejret er så smukt som i dag.

Jeg vil til at høre:

Jeg lytter allerede til Helene Fischer. Min absolutte yngling for tiden. Hun synger ganske vidunderligt. ..."Mein herz ist wie ein boomerang, es kommt dog immer wieder bei dir an". Glæder mig til oktober, hvor jeg skal til koncert med hende:)

Mit tøj er:

Denim piratbukser og en behagelig blommefarvet bomulds t-shirt.

I dag vil jeg nå:

Jeg har nået at vaske et par maskiner tøj og fået det lagt sammen og på plads.

Men jeg vil hellere:

At nyde jeg har fri og absolut intet skal. Samt få strikket lidt mere på min grønne sommerbluse.

I min vindueskarm:

Står mine fine glashuse, som jeg fik i fødselsdagsgave samt to orkideer, som godt kunne trænge til en udskiftning:)

Weekenden skal gå med:

I går var vi i Legoland. I dag skal der bare slappes af, hygges og laves så lidt som muligt:) I morgen står den på fødselsdagsbesøg. Min svigermor har fødselsdag og giver morgenbrød i den anledning. Så skal der pakkes inden jeg rejser til Norge for at arbejde.

Jeg sender legen videre til Lene og Charlotte som jeg håber vil lege med. Er der andre, som har lyst til at lege med, så grib nuet og spring ud i det.

God pinse til jer:)

2 kommentarer:

  1. Og god pinse også til dig Charlotte! Det var sjovt at læse, hvad du skriver - og så skal familien altså undvære dig, mens du er i Norge ...

    SvarSlet
  2. Det ligger en award til deg på min blogg :)

    SvarSlet