tirsdag den 11. maj 2010

Selvfølgelig...

...købte jeg da garn, da jeg var i Saltum til uldfestival.

Jeg måtte virkelig anstrenge mig for ikke at bruge hele opsparingen på lækre fibre. Men hold da op der kom meget på ønskelisten. I denne omgang blev der købt Fabel fra Drops, som skal bruges til denne her. Geilsk 3-trådet Bomuld og uld til lidt Løbetid. Og det lækreste bløde bløde New Zealandsk Merino, som skal bruges til lækre lace tørklæder. Desuden smuttede der lige en lille skildpadde med hjem også, til at lukke tørklæder, veste og den slags med.

8 kommentarer:

  1. Det er da nogen skønne ting, du har fået med hjem. Jeg kan levende forestille mig, at man er nødt til at købe garn til en uldfestival;-)

    SvarSlet
  2. Sikke mange dejlige ting der kom med hjem der.

    SvarSlet
  3. Hi-hi. Jeg kan se, at der er købt ind til nogle egoist-projekter, for med 4 drenge i huset, er der da ikke meget af det nye, der kan dækkes ind under "Det er til ungerne"-undskyldningen...
    Fantastisk sød skildpadde.
    KH FP

    SvarSlet
  4. Sikke nogen gode ting du har købt på festivalen. Du kan glæde dig til at strikke af merinoen fra NL, det er bare så lækkert.
    Merete

    SvarSlet
  5. Uhh.. nogle lækre ting du har fået købt. Specielt merino uld´en.

    SvarSlet
  6. et forsinket men stort tillykke med fødselsdagen, og sønnike har da evner til at lave sætninger der klinger :-)

    SvarSlet
  7. Fru Kahr, det kan man bare slet ikke komme uden om:)

    Tak Helvig og Clemme, jeg glæder mig også til at komme i gang, men der er lige andre projekter, som først skal være færdige.

    Frau Putz, du har helt og aldeles ret, der er intet som helst der kan undskyldes med ungerne, sådan er det gerne her, de er ikke specielt vilde med hjemme strik. Det er nok alderen.

    Merete det gør jeg også, jeg fik opskriften på det smukkeste tørklæde af denne merino og i kurven sammen med garnet lå et eksemplar man kunne se og røre;)

    Tak, Pia, jeg har aldrig strikket i så fint garn før:)

    Tak, Lene og ja, den sætning, den hænger vist ved længe, sedlen er også gemt til konfirmationen;)

    SvarSlet