fredag den 8. oktober 2010

Stille fredag.


Naboens vimpel vinder kun lidt i dag. Dejligt jeg kan se den fra mit vindue, når jeg nu ikke selv har en flagstang. I går var der det smukkeste oktobervejr og i dag er det mere gråt, men trods alt tørvejr. Inden for er der tid for levende lys og en kop thé. Her er stille i dag. Hunden sover og jeg går bare og nusser rundt. Burde måske tage badeværelserne og svinge støvsugeren, og måske gør jeg det også lidt senere. Først skal der bages. Det er nemlig min tur til at have "noget" med til aftenskaffen, når jeg i eftermiddag skal på arbejdet. Måske bliver det de her. Jeg overvejer stadig.

2 kommentarer:

  1. Hej,- prøv at kigge over på min blog:) Der er en overraskelse til dig.
    God lørdag.

    SvarSlet
  2. Hvilken herlig blog! Håber at du fik bagt noget godt til aftenkaffen.

    SvarSlet