fredag den 1. oktober 2010

Fredagspause


Jeg holder pause lige nu. Der er dømt rengøring i dag, så vi kan slappe af i weekenden. Det går dog lidt langsomt, for jeg er blevet noget så forkølet og laver stort set ikke andet end at nyse og pudse næse. Heldigvis har jeg ikke feber længere og ørepinen, der har plaget mig de sidste par dage er også forsvundet igen. Så mon ikke det har kulmineret. Det håber jeg. Jeg var ude og plukke de sidste få friske lavendler ind fra haven og de står nu, så jeg kan nyde synet af dem, mens hæklenålen udfylder pausen på fornuftig vis. Der laves tæpper til fordel for Neonatalafdelingen på Hvidovre Hospital efter dette koncept. Jeg skal bare lige lave én lap mere, så kalder rengøringen vist igen, hvis jeg ellers kan få mig trukket op:) God weekend.

2 kommentarer:

  1. fortsat god bedring og god weekend.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Tusind tak og god weekend til dig også, Frida:)

    SvarSlet