tirsdag den 22. september 2009

Tirsdagstræt

Er der noget der hedder det? Jeg er i hvert tilfælde træt i dag. Jeg havde min sag for i aftes på arbejdet. Passede et lille pus i respirator. Heldigvis var hun stabil. Det er ved at være nogle måneder siden jeg sidst passede et barn der lå i respirator, så jeg var selvfølgelig ekstra på dupperne, så jeg ikke overså noget. Det gør bare at jeg bliver mere træt. Kunne således ikke rigtig falde i søvn da jeg kom hjem i aftes, og børnene skulle jo op til morgen og i skole, så ikke noget med at sove længe her. Nu skal jeg så bare lige se om jeg ikke kan svinge mig op til at tage en tur med støvsugeren, det er vist tiltrængt. Resten må vente, det kan jo ikke nytte jeg bruger al energien herhjemme, når jeg skal på arbejdet igen i eftermiddag.

3 kommentarer:

  1. Ditto her.. Jer HAR været pletvis rundt med støvsugeren - jeg HAR lige sovet et par timer. Tager afsted på arbejde nu - jeg må lære at gå lidt tidligere i seng efter de aftenvagter!

    SvarSlet
  2. Det er nemlig vigtig at få ladet op igen. God aftenvagt, som du jo nok er på nu :-)

    SvarSlet
  3. Charlotte, normalt går jeg direkte i seng og falder også i søvn med det samme, det kunne jeg bare ikke i mandags. Havde vist lidt for meget adrenalin i kroppen:-)

    Lene, uden opladning går det ikke og tak, jeg var på arbejdet og har lige en enkelt vagt tilbage i denne omgang.

    SvarSlet