onsdag den 3. juni 2009

Gang i hjemmebageriet

Hvad skal jeg dog finde på? Det spørgsmål melder sig altid, når det er min tur til at medbringe et eller andet til vores aftenskaffeordning på arbejdet. I dag er det min tur. Jeg synes i perioder der går lidt for meget kage i ordningen, så jeg har bestemt mig for, at det altså ikke skal være kage i aften. Jeg har brugt en del af formiddagen på at kigge mine opskrifter igennem. Beslutningen faldt på det lækreste havrebrød. De har fået det før, men det gør ikke noget, for det er et helt fantastisk brød.

3 kommentarer:

  1. Det ser bare godt ud...Jeg er helt ked af at jeg ikke er på det aftenkaffe hold. Trillemormor

    SvarSlet
  2. Det kan jeg godt forstå:-) Lige nu nyder jeg duften:-D

    SvarSlet
  3. Sæt bare et par skiver af ved nr. 25.....:)

    SvarSlet