fredag den 23. december 2011

Juleklar

Mens risengrøden til morgendagens ris a la mande koger under dynen i sengen smutter drengene mandler og jeg kigger lidt rundt i blogland. Vi er klar. Juletræet blev pyntet i går og jeg er ked af at må sige, at det er det grimmeste træ jeg nogen sinde har haft. Der mangler en gren hist og her og nogle steder var det var alt for bredt, så der er klippet spidser af  her og der. Meget ukritisk. Men sådan må det være i år, jeg måtte jo nødvendigvis være hundepasser mens Palle tog Anders med ud for at finde juletræet. En uoplagt teenager der egentlig helst bare ville hurtigt hjem igen var vist ikke særlig samarbejdsvillig den dag.


Men nu er træet pyntet og pynten, den fejler heldigvis ikke noget. Jeg skal nok holde min skuffelse over træet for mig selv. Jeg deler den kun med jer som læser med her og det gør hverken far eller søn.

Så mens de sidste småting færdiggøres vil jeg sende jer alle ønsket om en rigtig glædelig, dejlig og hyggelig jul. Og så skal I da heller ikke snydes for dagens billede af de små firebenede.

6 kommentarer:

  1. Tak og i lige måde til dig og din familie

    SvarSlet
  2. Også rigtig god Jul til jer - og det bliver det garanteret, uanset hvordan juletræet ser ud :)

    SvarSlet
  3. Rigtig glædelig jul til jer også, hvor er de små firbenede da kære :-)

    SvarSlet
  4. Jeg synes, din julepynt er yndig - og hvalpene er fuldstændig uimodståelge :-) Glædelig jul til dig og dine!

    SvarSlet
  5. Dit træ og pynt ser da rigtig fint ud. I ønskes alle en rigtig glædelig jul og tillykke med Dina og hvalpene.

    SvarSlet
  6. Rigtig glædelig jul til dig og familien. Træet ser fint ud, men jeg kender godt fornemmelsen, du har... Sidste år havde vi et rædsomt træ, og det havde jeg det bare SÅ øv med... Jeg er sikker på at det er en kvinde-ting at ha' det sådan, for resten af min familie ville ikke ænse at træet var grimt.
    Men julen kom altså alligevel... ;o)
    Hvor er de små altså skønne... ;o)

    Kh Britta

    SvarSlet