mandag den 20. september 2010

Sjovt nok

... så bliver de fridage altid fyldt med et eller andet praktisk. Jeg får aldrig strikket det jeg gerne vil. I dag står den på tandlægebesøg med alle fire drenge, så det er jo ikke lige overstået på 10 minutter. Nå, men jeg kan da glæde mig over, at jeg er lige ved at have nået ærmegabslængden på ryggen af min Favour.

Det går lidt hurtigere efter jeg har taget ind inden snoningsmønstret, hvor der ikke er helt så mange masker. Mon ikke jeg senere på dagen kan sætte mig og få lavet de ærmegab. Så kan den ryg snart blive færdig.

Det er dog lidt ærgerligt garnet smitter så meget af, at jeg ikke kan tage det med og strikke et par pinde mens jeg alligevel sidder i venteværelset hos tandlægen. Godt man har mere end et projekt i gang, selv om det stadig er denne fine blå ting der er i højeste kurs:)

3 kommentarer:

  1. Det bliver godt nok flot, det blå.
    Jeg kan godt forstå, det er i høj kurs.

    SvarSlet
  2. Ih, det ser godt ud. Aergeligt at det smitter saa meget af.

    SvarSlet
  3. Eva, det tror jeg også den bliver når den først er færdig. Tilpas mørk er den, også selv om jeg ved den blegner i vask.

    Lin, det skulle heldigvis kun være indtil den er blevet vasket, så det håber jeg.

    SvarSlet