mandag den 6. september 2010

Overskudsfarve

Det skrider fint fremad med min Favour. Det er skønt med lidt mønster, så bliver det ikke kedeligt at strikke. Jeg mangler 42 pinde på ryggen, inden jeg skal tage ind og lave snoninger. Det er jeg spændt på. Det er dog ikke en af den slags strikketøj man lige snyder sig til at strikke en pind hist og her, for der er så meget overskudsfarve i garnet, at jeg både på have forklæde på og adgang til en gang håndvask efterfølgende. Heldigvis er det nemt at vaske af hænderne. Jeg var forberedt. Havde bl.a. læst om garnet her og kunne også læse mig til til det på Rowans egen hjemmeside. Jeg har heldigvis fri i dag, efter en lang arbejdsweekend, med bl.a. en dobbeltvagt, så nu skal der stikkes, så jeg kan nå til de snoninger:)

2 kommentarer:

  1. Jamen det smitter godt nok af, du kan da ikke bilde nogen ind, at du ikke har strikket. Godt at det er let at vaske af.

    SvarSlet
  2. Ja, Bebiane, det er temmelig afslørende:)

    SvarSlet