onsdag den 3. marts 2010

Snart færdig

Der mangler ikke meget på min røde cardigan nu, jeg tror den bliver rigtig god. Den er på ingen måde, som jeg troede den ville blive, for i forretningen, hvor den hang i vinduet, lignede den en jakke, der gik lige op og ned i siden, men det viste sig, at den er kropsnær og kortere end den så ud. Min strikkefasthed passer fint med opskriften og jeg er bestemt ikke utilfreds, slet ikke. Kan bare konstatere, at den ikke er som forventet.

Nu skal der så bare laves kanter og halskant og ikke mindst findes knapper.

5 kommentarer:

  1. Uha da, den ser lovende ud :-) Den sidder jo fremragende og det er nu flot med strik, der sidder til :-)

    SvarSlet
  2. Super fin trøje selv om den ikke er som forventet .

    SvarSlet
  3. Den ser da rigtig flot ud, og en dejlig farve.
    Hvor er opskriften fra ?

    SvarSlet
  4. Det er en skøn farve din cardigan har. Den ser ud til at passe dig perfekt.
    Merete

    SvarSlet
  5. Tak Strikkeheksen, jeg kan også godt lide strik der sidder til, men hver ting til sin tid.

    Garnmoster, jeg takker, man kan heldigvis blive positivt overrasket engang imellem.

    Mariann, jeg fik opskriften med sammen med garnet. Den er fra et tysk magasin, som jeg desværre ikke ved hvad hedder. Modellen hedder Lord lige som garnet, som er fra Lana Grossa.

    Tak Merete. Jeg ville egentlig have haft lavet den i blå, men forretningen havde ikke en blå farve, som passede fruen, så blev det den røde:-)

    SvarSlet