mandag den 22. marts 2010

Hvordan mon det skal gå.

Jeg glæder mig som så mange andre til sommeren kommer. Her hos mig, står døren fra køkkenet ud til teressen åben, stort set hele dagen, om sommeren og det er så skønt. Jeg bor rigtig meget på min teresse, når det er sommer og det er dejligt nemt at komme til og fra efter at vi, efter vores ombygning i 2005 fik lavet udgang direkte til teressen fra køkkenet. Lige nu er teressedøren et yndet sted for Dina. Hun elsker at sidde og kigge ud i haven. For tiden nøjes hun dog ikke med at kigge, hun knurrer, gør og "snakker" med fuglene, som jo for alvor har rigtig forårstravlt. Hun er helt elendig og vil så gerne ud og lege med de små bevingede dyr. Hvordan skal det mon gå når først sommeren er over os og hun frit kan vælge om hun vil være inde eller ude. Jeg tror hun får vældig travlt og det bliver nok ikke mange fuglereder der kan findes i vores have i år, jeg er bange for at Dina får de små skræmt væk. Men vi får se, det er jo ikke sikkert det går helt så galt.

3 kommentarer:

  1. Måske går det ikke helt så galt - fuglene vænner sig forhåbentlig til, at Dina er der, og at hun ikke er en reel trussel :-) Hvor ser hun sød ud, altså:-)

    SvarSlet
  2. Det må være skønt for jer, at I har udgang til terrassen fra køkkenet, Charlotte!
    Og Dina er nok en farlig 'karl', der skal bestemme om fuglene må være her ;O) Jeg håber de bygger rede højt oppe.

    SvarSlet
  3. Charlotte, jeg håber du får ret.

    Madame, vi nyder den udgang og hvad hunden angår, så tror jeg egentlig ikke hun kunne finde på at gøre dem noget, men hun gør og jager dem væk, så spørgsmålet er om de ikke vælger naboens have, vi får se:-)

    SvarSlet