tirsdag den 26. januar 2010

Noget der varmer...

...i denne kolde tid, er en god tallerkenfuld varm suppe. Jeg har købt ind til grøntsagssuppe, for nu skal der altså lige et par kilo af sidebenene og er der noget der kan sætte skub i forbrændingen er det masser af grøntsager og gerne kogt til suppe.

Så jeg er i gang. Hold da op hvor tager det lang tid at få skåret alle de grøntsager ud, men der er et syn for guder, med alle de farver og sikken det dufter, kan næsten ikke vente på at suppen er klar.

Det er den nu, så jeg vil skynde mig at spise en portion, så jeg kan få varmen efter en tur ude i det kolde og hvide med Dina. Uhm! Den dufter skønt og er godt spicy, ingen tvivl om at jeg nok skal få varmen og gang i forbrændingen.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det lækkert ud, her står den på kartoffelsuppe, dejligt varmt i en kold tid.

    SvarSlet
  2. Og vi fik linsesuppe :-) det er virkelig suppevejr :-)

    SvarSlet
  3. Bebiane, kartoffelsuppe, det lyder altså også lækkert.

    Og Lene, der skulle faktisk have været linser i min suppe, men det har jeg aldrig rigtig brugt og suppevejr det er det:)

    SvarSlet