fredag den 15. januar 2010

Af et godt hjerte

Så kom det igen det lille kort, jeg modtager ca. hver 3. måned. Jeg skal en tur i banken - blodbanken. Jeg har ikke været donor særlig længe, men har flere gange overvejet det. Det der fik mig til at tage mig sammen til at melde mig var, at Anders for godt et år siden havde fået fjernet mandler og polypper og efterfølgende var ved at forbløde. Dét, at han fik brug for at få blod, overbeviste mig om det gode formål.

Da jeg kom på arbejdet i går, havde jeg modtaget en mail om at blodlageret i blodbanken er i bund, fordi mange donorer ikke kunne komme frem og blive tappet i sidste uge pga. snevejret. Derfor opfordres man nu til at melde sig for en tapning. Fint at det lige falder sammen med, at jeg er ved at være klar igen. Skulle du have lyst til at blive bloddonor og bor du i Region Nordjylland, så kan du se lige her. Bor du ikke i Region Nordjylland, men gerne vil vide mere, så prøv at kigge her. Nu skal jeg så bare lige have ringet og aftalt en tid, jeg gør det af et godt hjerte:)

1 kommentar:

  1. Jeg blev tappet for en måned siden og er i bund med mine jerndepoter, så jeg har egentlig besluttet, at det nok ikke lige er nu jeg skal tappes.

    Godt du tager af sted, jeg blev også først donor igen efter 20 års pause for 3 år siden :-)

    SvarSlet