tirsdag den 31. maj 2011

Tirsdagstur


Ud ad stien mellem markerne. I sådan et vejr er det en skøn tur og vi nyder det, Dina og jeg. Der samles energi til at påbegynde en ny arbejdsuge. Hovedpinen en næsten væk, men den ulmer, der  må være et eller andet i klemme, men mon ikke det går. De sidste par dag, hvor det har været tørvejr er vores tur blevet forlænget og vi har begge godt af det. Jeg tror der skal nyt batteri i min skridttæller, det vil vist være yderligere motiverende. Dina er ikke vant til så lange ture, vi plejer kun at gå et kvarters tid et par gange om dagen, rundt i byen i snor. Når vi kommer ud langs markerne bliver hun sluppet fri og hun elsker det. Der snuses og tisses og snuses og tisses i et væk, selv om man er en damehund, kan man jo godt fortælle hannerne at man har været her. Der er også tid til en lille pause i skyggen, mens jeg tager lidt billeder, jo man kan godt mærke hun ikke er vant til at gå så langt. Men det må vi så få gjort noget ved.


2 kommentarer:

  1. Det ser ud som en dejlig tur, I går! Sådan et landskab har jeg også her omkring. Min skridttæller skal også have et nyt batteri - det er nu sjovt at kunne se, om man når de magiske tal 10.000 :-)

    SvarSlet
  2. Madame, da jeg fik min, blev den flittigt brugt og der gik sport i at nå de 10.000 skridt, men det sidste års tid har den bare ligget i en skuffe. Nu skal den altså findes frem igen:)

    SvarSlet