søndag den 8. maj 2011

Forkælelse

Er du også blevet forkælet i dag? Det er jeg. En rose fra hver af mine drenge. Jeg kan næsten ikke vente til de springer ud :) Jeg føler mig SÅ heldig.

Blackberry Nip
Jeg fik tre Blackberry Nip roser og to Morten Korch roser også kaldet Chandos Beauty. Efter billederne jeg har fundet på nettet at dømme, bliver de fantastisk smukke. Jeg har aldrig tidligere haft roser i haven, for den har mere eller mindre været under omlægning siden vi flyttede ind for snart 12 år siden. Den er stadig ikke "færdig" og det bliver den nok heller aldrig for Palle har mange planer. Men nu er der endelig blevet plads til roser og det er jeg rigtig glad for for jeg synes man skal lede længe efter en skønnere blomst.
Morten Korch (Chandos Beauty)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar