onsdag den 3. februar 2010

Pausestrik

kalder jeg disse lapper. De skal engang blive til en plaid og det er sådan nogle der ligger lidt, så bliver der lige lavet en enkelt i ny og næ. F.eks. som nu, hvor jeg overvejer hvad jeg skal gå i gang med. Jeg har flere påbegyndte projekter, men jeg kan mærke det kribler for at komme i gang med noget nyt og indtil jeg bestemmer mig, er det altså lapperne til min plaid der bliver lidt flere af. Jeg har set plaiden her og den er oprindeligt strikket i Tove fra Sandnes garn. Jeg laver den i Kauni og er selvfølgelig meget spændt på resultatet. Det er meningen der skal strikkes 48 lapper, som skal strikkes sammen og herefter filtes. Jeg har indtil videre 11 lapper, så det går da stille og roligt fremad.

4 kommentarer:

  1. Hold da op et arbejde du har kastet dig ud i, men det er da smart at bruge det som 'pause-projekt' mellem diverse andre projekter :) Rigtig lækre farver du har valgt :)

    SvarSlet
  2. Nej hvor ser det spændende ud. Herlig form for strikning.

    SvarSlet
  3. Det er jo dejligt nemt, at det ikke er så store stykker man sidder med af gangen, det bliver først stort, når det skal monteres. Jeg synes det minder lidt om patchwork.

    SvarSlet