tirsdag den 9. februar 2010

Hun bliver nok snart ikke større

Min kære lille Dina er med ét gået fra at være hvalp til at være unghund. Hun er nemlig kommet i sin første løbetid. Jeg synes det er lidt tidligt for hun bliver først 8 måneder d. 21. i denne måned. Men fakta er, at jeg har set blod i pelsen på bagbenene og hendes vagina er vældig hævet, så den er vist god nok. Nu er det så lidt spændende at se om hun er i stand til selv at holde sig ren, eller om jeg skal ud og investere i "hundetrusser". Indtil videre er det gået fint, men jeg ved jo heller ikke om sådan noget er tiltagende over dage eller hvordan og hvorledes. Om ca. 3 uger er jeg nok meget klogere.

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun dog en sød lille størrelse :)

    SvarSlet
  2. Tak, Clemme. Hun er lige sådan en størrelse man ikke kan stå for;)

    SvarSlet
  3. Hvor er hun dog smuk, Charlotte! Jeg kender desværre ikke noget til hunhunde - kun hanner, som min far havde. Giver man hunhunde p-piller lige som med katte?

    SvarSlet
  4. Madame, jeg har ikke hørt at man giver hunhunde p-piller, for de er jo kun i løbetid ca. 3 uger 1 - 2 gange om året og strejfer jo ikke så meget omkring uden opsyn, lige som katte. Jeg er allerede meget klogere og hun er helt sikkert i løbetid, så hun skal holdes godt øje med og ikke lukkes ud uden det er i snor, for naboen har en hanhund:-)

    SvarSlet