fredag den 8. marts 2013

Udskudt

Er perlen. Jeg var forbi Designværkstedet i Aalborg, hvor de forhandler Rowan garn og efter at have set og mærket på det garn der er brugt til den, er jeg slet ikke i tvivl. Den SKAL laves i det originale garn. Det betyder så bare at projektet er blevet udskudt, for jeg har ikke lige pengene til den endnu. Må vist vente til jeg har hørt fra "skattefar", så håber jeg bare det bliver til min fordel, hvad "han" har at meddele. Ventetiden bliver dog ikke lang, for nu havde jeg jo "gravet" Americanoen frem, så jeg har kastet mig over jakken fra hæftet jeg fik af Bebiane. Samtidig med at jeg sender hende en venlig tanke.


4 kommentarer:

  1. Må vist lige google, hvor Designværksyedet ligger og så besøge butikken, når jeg skal besøge min søn i maj :-)

    SvarSlet
  2. Det er godt at have lidt strik i gemmerne, så man ikke går i stå pga garnmangel

    SvarSlet
  3. Jeg synes, at man skal støtte lokalt, men når det betyder at skulle betale 2-300kr mere for en bluse, så ryger principperne. Jeg har efterhånden brugt meget hyggelig tid på at finde billigere Rowan- og andet luksusgarn i England (ingen penge sparet, men mere garn for samme penge). Jeg har købt flere steder, og har kun haft gode oplevelser. Det er dog ikke altid, det kan betale sig.
    Hvis jeg har været i tvivl om farver har jeg kigget hos flere forskellige butikker, Rowans egen hjemmeside og Ravelry. På Ravelry kan man også se hvad andre synes om garnet.
    Mvh Tine

    SvarSlet
  4. Det glædet mig, at du kan bruge hæftet. Spændende at se det færdige resultat.

    SvarSlet