lørdag den 23. marts 2013

Mit skønne trekløver


Er efterhånden ved at være klar til at rejse fra mig. De to hanner bliver hentet i morgen og tæven bliver hentet mandag. Utroligt så hurtigt de sidste 8 uger er gået. Nu kan vi så for alvor begynde at tælle ned til vi selv får vores nye lille pigehund. Flere har spurgt hvorfor vi ikke beholder en af Dinas egne hvalpe. Det er meget enkelt, for det første var alle tre afsat allerede inden hun fødte, ja nærmest inden hun blev drægtig:-) og for det andet, så vil vi gerne bruge deres far til videre avl og det duer jo ikke, hvis han er far til den pågældende hvalp. Så vi tilfører nyt blod, så vi kommer langt uden om indavl. Men resten af aftenen skal bruges i selskab med de små, de skal nydes max. inden det meget snart bliver flyttedag.

3 kommentarer:

  1. Åhh, hvor er de søde , kære små "bamser" , det må altså være lidt svært at sige farvel til dem .

    SvarSlet
  2. De er så skønne. Jeg er lige 4 år tilbage et øjeblik, til den dag, hvor jeg hentede den lille bitte hvalp og bød hende velkommen i familien.

    SvarSlet
  3. Hold da op de er søde. Man får jo helt lyst til at få en ny hvalp..
    Jeg har set din fantastiske pan am jakke, og overvejede om du kunne have lyst til at sælge bladet videre. Gad virkelig godt lave den.
    Hvis det er kan jeg kontaktes på buen4140@hotmail.com

    SvarSlet