onsdag den 20. juni 2012

Lille stakkel

Min lille Dina har fået noget i sit øje. Det lille pus. Øjet er helt lukket af hævelse og fyldt med betændelse. Det betød en tur til dyrlægen her i formiddag og nu er jeg næsten 700,- kr. fattigere. Hun fik smertestillende og antibiotika som injektion og skal fortsætte tabletbehandling i 10 dage. Desværre er hun ikke engang færdig behandlet, for dyrlægen kunne pga. hævelsen ikke komme til at kigge om hun har fået en skade på hornhinden, så vi må af sted igen fredag, til yderligere undersøgelse, hvis hævelsen ellers har fortaget sig. Jeg har den rareste dyrlæge, som virkelig kan sit kram og han sagde det var længe siden han havde set så slemt i tilfælde. Nu håber jeg så i mit stille sind at den hundeforsikring med sygekasse, jeg har tegnet også viser sig at være brugbar. Imens bliver der kredset lidt ekstra for det lille kræ, som jo normalt bare har de smukkeste øjne.


3 kommentarer:

  1. Stakkels Dina. Af en eller anden grund, så kan man ikke gå forbi dyrlægen uden at blive lettet for det meste af en formue. Jeg håber, at hun snart bliver klar i blikket igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Susanne, det går heldigvis lidt bedre, men jeg er spændt på hvad dyrlægen siger igen i morgen, hun er stadig meget hævet over øjet, stakkels lille hund:-)

      Slet
  2. Hvor er hun dog sød og lækker :-)
    Hvilken race er hun?

    Håber på det bedste for hende og at du derfor ikke for brug for forsikringen :-)

    SvarSlet