onsdag den 22. december 2010

Fangeleg i sneen

Når dagene kortes og året hælder,
og sne og mulm over landet vælder
Når børnene tæller på datolys
og konen bager klejner og kys.
Gør rent og regerer og intet skåner
da er julens tegn i sol og måner.

Børnene har fået juleferie og tiden er lidt lang. Det kan ikke blive fredag hurtigt nok. Heldigvis er sneen stadig løs og lækker og ikke tung og våd, så der leges ind i mellem i haven og selv Dina er helt vild med sneen. Hun elsker det og er næsten ikke til at lokke ind igen, hvis hun først slipper ud.

Jubii, jeg fik lov at komme ud. Skal lige undersøge sneen.

Hov, der kom én, jeg prøver lige om jeg kan fange ham.
Jeg kan let fange dem, men de kan ikke fange mig:)))
Øv øv, Frederik var hurtigst, han fik mig. Slip mig, jeg vil ned igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar