mandag den 16. august 2010

På sådan en regnvejrsdag...

... er der kun én ting der dur

Jeg har brygget en kande thé og lysene er tændt. Jeg holder fri i dag - helt fri:)

Det er et helt år siden jeg købte garnet til Elvira og snart et halvt år siden jeg begyndte på den. Hele sommeren har den bare ligget, men stort set alle andre projekter jeg har haft gang i er færdige, så nu kaster jeg mig over Elvira igen. Mon ikke den bliver færdig en gang. Hvis jeg tager mig lidt sammen, kan det være det bliver her i efteråret, mens farven stadig er højaktuel:)

6 kommentarer:

  1. Næh, hvor ser det hyggeligt ud! Præcis som hjemme hos mig, for jeg har også fri....

    SvarSlet
  2. Så dejligt med en regnvejredag til strikketøj og hygge. Jeg glæder mig til at se Elvira færdig - selvom jeg nu nok vil mene at den farve kan bruges altid - særligt til et par solbrune skuldre ;-)

    SvarSlet
  3. Dejlig med en fridag, sådan en havde jeg også i dag :-)

    SvarSlet
  4. Christunte og Bebiane, fridage er bare det bedste:)

    Sigrid, der kommer nok til at gå lidt tid inden den er færdig og til den tid er skuldrene nok ikke solbrune længere;) Men farven, ja den mener jeg egentlig også selv er meget klassisk:)

    SvarSlet
  5. Hvor er det godt at du sørger for at holde fridag. Dejligt stenmningsfuldt billede

    SvarSlet
  6. Jeg håber, du har fået sol i mellemtiden, Charlotte, lige som vi her i Nordsjælland, hvor det pludselig er blevet sommer igen. Ha' en rigtig god weekend!

    SvarSlet