torsdag den 8. april 2010

Bogstavleg

Jeg er blevet tagget af Charlotte i Gåsehavehuset til en bogstaveleg. Jeg skal forsøge at gøre mit bedste:-)

A: Anders er min førstefødte, han er så småt i puberteten og synes bestemt at hans mor indimellem er rigtig irriterende. Han er en fantastisk storebror.

B: Blomster er noget af det jeg elsker at få og det ved Palle heldigvis godt:)

C: Christian er den mellemste af mine trillinger, han har altid været den største af dem og er "alfa-han" blandt de tre.

D: Drømme er vigtige. De er med til at give os lyst til at leve.

E: Empati er et af mine vigtigste arbejdsredskaber. Jeg håber og tror jeg har givet det videre til mine børn.

F: Frederik er den yngste af mine trillinger og den mest tålmodige, men har altid krudt i rumpen.

G: Glæden ved livet, håber jeg aldrig bliver slidt.

H: Håndarbejde er for mig ren zen.

I: Ingen er så tryg i fare, er min yndlingssalme.

J: Jensen var mit efternavn, som barn.

K: Kærlighed er vidunderlig.

L: Lilla og rosa er mine absolutte yndlingsfarver.

M: Mor er jeg med stort M og jeg elsker det.

N: Nudist bliver jeg aldrig, jeg er alt for blufærdig.

O: Oliver er den ældste og mindste af mine trillinger, måske er det derfor han er og bliver en fighter. Han er en sej lille gut, som ikke er sådan at vippe af pinden.

P: Palle er min mand, som jeg elsker meget højt.

Q: Quelle er tysk og betyder kilde. Jeg er faktisk af tysk afstamning.

R: Rigdom er mange ting og ikke nødvendigvis omhandlende kroner og øre.

S: Sygeplejerske er jeg og jeg elsker mit arbejde.

T: Tenerife er øen, hvor vi har været på charterferie to gange.

U: Ude er godt, men hjemme er bedst.

V: Virkelighed eller fantasi, hver ting til sin tid.

W: Wolfgangsee er en smuk by i Østrig.

X: X-faktor har jeg vist ikke. Jeg så finalen og stemte på Tine, men synes det er ok at Thomas vandt.

Y: Ymerkoldskål med jordbær er skønt på en varm sommerdag.

Z: Zafira er mærket på vore bil, der er god plads til os alle også når vi tager på kør-selv ferie.

Æ: Ærlighed varer længst, har jeg altid lært.

Ø: Østrig er det foretrukne feriemål. Vi har allerede været der et utal af gang, men kommer desværre ikke afsted i år.

Å: Åhh ja, det må være mit pausesignal.

Nu håber jeg så at der er to, som vil lege med, jeg prøver med Gittemay og Clemme.

3 kommentarer:

  1. Ihh, jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  2. Der var alligevel en ting eller to, jeg ikke vidste om dig, Charlotte:-)

    SvarSlet