fredag den 26. november 2010

For pokker da osse

Det er lige godt groft. Jeg har efterhånden lavet så mange par futter, at jeg slet ikke har tal på dem længere, men det er lige godt første gang, jeg har oplevet at garnet ikke vil filte. Tre gang er de vasket og to af farverne er fint filtede, men den lilla vil bare ikke. Åh, jeg bliver så pokkers gal og det er ikke få bandeord, der er kommet ud af min mund.

Fuldstændig slatne er de. Slet ikke tykke og lækre:( Sådan noget p.. Ikke nok med at garnet er spildt, men det er jo heller ikke lige futter man strikke på en halv time.

Heldigvis er det andet par blevet lige præcis som de skal være, nemlig lækre og tykke og helt sammenfiltede.

3 kommentarer:

  1. Når ting ikke vil som de skal, så må man godt "sætte trumf på", og lader eder og forbandelser fyge.
    De blå ser da bestemt mest tiltalende ud - de ser så tilgengæld også SÅ dejligt varme ud.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Er det nyindkøbt garn? Havde en oplevelse med garn som ikke kunne filte = superwash. Det filtede alligevel, gik til forhandleren som gik til leverandøren og fik det refunderet. Mon du ville kunne gøre det samme? Søde futter iøvrigt.

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte straks på, om du mon havde brugt Superwash eller et blandingsgarn ved et uheld? Noget af det jeg har på lager i kælderen har ikke nogen bandarole, og så er man jo lidt på herrens mark.
    Øv, så ærgerligt! Håber du har mod på at strikket et nyt par.
    ~ Karina

    SvarSlet