tirsdag den 21. september 2010

ØV, ØV og ØV!!!

Jeg har været SÅ flittig i dag og strikket og strikket. Skønt endelig at få lidt maskecentimeter fra hånden. Men pludselig opdager jeg til min skræk, at jeg har vendt snoningerne forkert i venstre side - SUK! ØV altså osse og en masse grimme ord, som er bedst tjent med ikke at blive skrevet her... Nu må jeg så pille op helt ned før ærmegabet, som allerede måler 8 cm ud af de 23 det skal måle:( Det bliver altså ikke i dag, for snart skal jeg på arbejdet. Endnu engang ØV og for f..... da også.

4 kommentarer:

  1. Øv da, hvor er det bare træls... Man bli'r da så negativ og så irriteret på sig selv: kender det godt. Jeg ville garanteret slet ikke ha' ro på mig før fejlen var rettet, så det ville blive en laaaaang arbejdsdag... ;o)

    God arbejdslyst - og god fornøjelse med "ommeren", når du når dertil...

    Britta

    SvarSlet
  2. Æv for den da...er der noget, som er kedeligt er det at ha vendt snoningerne forkert...
    og de kan kun reddes ved at trævle op, desværre...

    SvarSlet
  3. Eeeeeejjjjj hvor træls :( SÅ må man gerne bande rigtig meget :)

    SvarSlet
  4. Tak Britta. Og du har ganske ret. Pausen kan ikke engang bruges til strik, fordi garnet smitter sådan af. Der er længe til i morgen formiddag.

    Ja, Annette æv. Og der er så mange snoninger, at der skal trævles op. Men som min kære mand siger: Det skal du ikke være så ked af, så rækker garnet længere. Og han glæder sig over at der så går lidt længere tid inden der skal handles garn til et nyt projekt:)

    Trine, du kan tro jeg bandede høj og meget;)

    SvarSlet