fredag den 17. september 2010

Se lige en gang

...hvad jeg har købt.

Snuplede over dette indlæg og blev nysgerrig. Min nysgerrighed førte mig her hen og det var mens der stadig var åben for bestilling. Lige nu er der lukket, men fra hr. Weller, ham selv, fik jeg at vide, at man nu har planer om, at det skal være mere end bare lidt lagersalg. Det er kommet helt bag på ham, at der er kommet så mange bestillinger, og nu vil han prøve sig med internetforretning, YES!!! Siger jeg bare, for det garn er da bare for lækkert - lækkert lækkert lækkert.

Jeg hentede garnet i formiddags og hilste på både hr. Weller og Oskar, en kær lille dansk/svensk gårdhund, som tilsyneladende nød duften af Dina på mine bukser:) Desværre var fru Weller ikke hjemme, men skulle hun tilfældigvis læse med her, så vil jeg bare lige sige, at din mand, han er da bare dejlig, kan godt forstå du holder godt fast i ham;)

5 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud ;)

    Hvilken pind str.er det til ?

    Yt.

    SvarSlet
  2. Har luret på han´s lagersalg og set det lækre garn. Godt jeg har aftalt med mig selv at der er totalt garnkøbs stop. Lagret skal bruges først. :-)

    SvarSlet
  3. Spændende hvilke/hvilket stykke/r pragtstrik du får ud af det. Der ser ud til at være mange strikkemeter:-)

    SvarSlet
  4. Jeg siger tak for de pæne ord og manden, han er noget helt for sig selv og jeg er glad for, at jeg fik lov til at følges med ham :-)

    Hvor er det dejligt, at du er tilfreds med garnet :-)

    SvarSlet
  5. Liselotte, det er dejligt, når man føler sig heldig:)

    SvarSlet