fredag den 3. september 2010

Jeg græder

Jeg lod alle mine lange lokker falde hos frisøren i går, og nu græder jeg... Det var egentlig ganske smart, mit hår, da jeg gik fra frisøren i går, men noget andet er det at stå med det selv, dagen derpå. Frisøren skar, klippede og tørrede det let. Glattede det lidt og klippede lidt mere, rodede lidt i det med lidt voks og vupti var det let, smart og lidt pjusket, så det ikke skulle blive for pænt og "konet", som hun sagde. Nu står jeg så imidlertid her og prøver at gøre kunsten efter, men krøllerne vinder. Det gør i og for sig heller ikke noget, problemet er bare, at det ikke er klippet efter krøllerne, men efter at det skal glattes lidt med glattejern, nu jeg har sådan et, indkøbt efter jeg engang i mellem kunne glatte mit lange hår, for at få lidt forandring. Jeg har nu en gang de krøller, hvornår lærer jeg det!

Nu med "kone" hår, og I får IKKE lov at se det forfra:(
(Jeg skal lige selv vænne mig til det først, og heldigvis vokser det ud igen)

7 kommentarer:

  1. Åh ja... Tror vi alle kender det. Frisøren tryller og det ser vildt smart ud - og dagen efter ligner man en, der er blevet hjemmeklippet...
    KH Karina

    SvarSlet
  2. Kommer tid, kommer læring. Du skal øve dig. frisøren har jo mange års erfaring! Og ellers må du ned og spørge frisøren om en DIY! Det har jeg da tit gjort :)

    SvarSlet
  3. Nej det er ikke altid så let som frisøren får det til at se ud. Men øvelse gør mester. Jeg håber du får styr på det.

    SvarSlet
  4. Bagfra ser det da i hvert fald smart ud.... Håber du vænner dig til det. Det er da synd du skal gå og græde over det.
    Knus Trillemormor

    SvarSlet
  5. Retur til frisøren, og spørg, om hun selv synes, hun har været heldig med klipningen! (Jeg ved godt, at det er lettere sagt end gjort. Jeg har også prøvet det MANGE GANGE, og har lidt i stilhed. Det vokser jo ud igen).
    Bagfra ser det altså rigtig fint ud. Men det er vel en ringe trøst.
    God lørdag, trods alt.

    SvarSlet
  6. Bagfra ser det altså flot ud....
    har selv et hår der går egne veje = naturfald/krøl - og det er altså ikke så samarbejdsvillig, dagenn derpå fra frisøren.
    Det tager tid at acceptere hårets egne veje... men som de øv. har sagt, vokser det ud igen... Men opsøg da frisøren for at få hende til at forklare hvad hun gjorde...

    SvarSlet
  7. Hvorfor ikke bede om at få det klippet så krøllerne får det til at pjuske, det gør de frisører jeg har haft de seneste år. Hvis det skal pjuske kan det måske være en fordel ikke at rede det når det er vådt og så rode godt op i det i løbet af dagen.

    SvarSlet