tirsdag den 2. juni 2009

Efter et par håndarbejdsløse dage

Endelig er der tid til igen at få lidt fra hånden. Efter et par håndarbejdsløse dage, er jeg i fuld gang igen.

En god kop the, en ostemad og så mit håndarbejde, så kører det. Og jeg nyder det.

Der er fuldkommen ro i huset. Manden er på arbejdet og drengene er i skole. Jeg nyder så meget disse formiddage. I dag har jeg en af dem, hvor jeg absolut ikke får lavet ret meget andet end hvad jeg selv synes. Én ting er hvad jeg burde og noget andet er hvad jeg har lyst til. Jeg tillader mig det, for jeg har den undskyldning, at jeg skal på arbejdet i eftermiddag og så hele aftenen. Den 5 vagt ud af 6 inden jeg igen har nogle hele fridage. Det praktiske gemmer jeg - jeg har bestemt mig. Oprydning og rengøring på vente.

Det er kun lige vaskemaskinen, der ikke kan vente, for springes der over her, ja så bliver der oversvømmelse i vasketøjskurven. Det er da utroligt hvad 4 drenge kan lave af vasketøj. Man kan næsten komme til at glæde sig over alt det strøm, vaskemiddel osv. man kommer til at spare, den dag de ikke bor hjemme længere. Men for nu er det godt, der er længe til. Jeg er slet ikke klar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar