søndag den 14. juni 2009

Det krævet lidt koordinering

Snart er weekenden gået. Det er heldigvis blevet tørvejr igen og godt for det, for den stod på fodboldkampe i går for 2 af trillingerne. Den 3. sad over. Drengene spiller 5 mands fodbold, og da de er næsten 20 drenge fra den årgang, der spiller, kan vi uheldigvis ikke regne med at vores skal spille kamp på samme hold. Der er tilmeldt 2 hold til turneringen og netop i går var en af de dage, hvor de skulle spille to forskellige steder. En stor ulempe, når man har flere børn på samme alder. Vi har kun én bil, så Palle måtte køre Christian til Vester Hassing og så måtte jeg prøve om jeg kunne få et lift til Nr. Halne, hvor Frederik skulle spille. Jeg var heldig, træneren havde plads til mig i sin bil, ellers måtte Frederik jo have taget afsted uden en forælder til at bagge op. Det var såmænd også nok gået, men det er hyggeligt at være med. Godt Anders ikke spiller og skulle have været et helt 3. sted. Han blev hjemme ved Oliver og de havde hygget sig, sagde de. Ja, det kræver nogle gange lide koordinering at have mange jævnaldrene børn.



I dag er det hækken der står for tur. Mine lavendler kan næsten ikke være der for hækkens nye skud, så den har lige fået en tur med hækkeklipperen.


Oprydningen bagefter går som en leg, når man har 3 ivrige drenge, som elsker at være ude og have lidt at rive i. De stiller sig som regel altid til disposition, når bare far er der også og hjælper og instruerer. Der bliver fejet rent og smidt i trillebøren. Herligt med de børn, jeg tror faktisk vi får dem helt godt opdraget:)



2 kommentarer:

  1. De er bare gode.. Håber de har fået rigeligt med lommepenge... Knus Trillemormor

    SvarSlet
  2. Det har de, der var lidt ekstra i ugens pulje:)

    SvarSlet