mandag den 21. januar 2013

Mere terapi

Som ikke har det mindste med strik eller håndarbejde at gøre. Men med en lille hvid hund. Hun skal nemlig have hvalpe igen og det er meget snart. Jeg er SÅ spændt. Vi fik taget et røntgenbillede af hende i fredags, og igen denne gang kan vi forvente fire små firbenede uldtotter.


Kan du mon se dem, der inde i mavsen:-) Jeg kan og den vordende mor har det super godt. Hun er stille, rigtig stille, men nyder stadig et par små gåture i løbet af dagen om end det er i et noget langsommere tempo end vanligt.

Faren til hvalpene gider hun ikke have noget at gøre med lige for tiden, vi mødtes med ham og hans ejere i sidste uge, men han er ikke så interessant, som han var da hun var højløbsk. Pyt med det, vi ved det kun er for en tid hun er stille og lidt kedelig, som drengene siger, når hun ikke gider lege. Det skal nok komme igen. Men tilbage til den skønne han, som er far til hvalpene. Han hedder Hugo og er den skønneste og kæreste lille hund og han og Dina er normalt rigtig glade for hinanden. Se bare billederne herunder.



2 kommentarer:

  1. Ååhhh, jeg bliver helt misundelig.... Selvom det er et stort arbejde er det jo også pokkers hyggeligt med at de små guldklumper :o)
    Glæder mig til at se dem på bloggen når Dina er færdig med at være kedelig!
    Kh
    Susanne i Silkeborg

    SvarSlet
  2. Det bliver en spændende men hård tid, der bliver nok at tage sig til.
    Og kære Charlotte, jeg har været alt for fraværende i at få læst hos alle, så derfor er det først nu, at jeg har læst, at du har fået en depression. Håber du har det bedre og jeg sender dig de bedste ønsker om at lyset i foråret også vil sprede sig til dig.

    SvarSlet