tirsdag den 24. april 2012

Syslerier

Der kom en pakke for noget tid siden. Jeg har ikke haft tid til at få kigget nærmere på den, men mon ikke det kommer.

Jeg har været i gang hele sidste uge. Det skulle forestille at være en friuge, men tirsdag var jeg til undervisning på afdelingen. Først i et nyt planlægningssystem af vores arbejdstid vi snart skal til at anvende og derefter respiratorundervisning for superbrugere.

Torsdag var jeg på studiedag på vores børnekræftafdeling. En ualmindeligt spændende og travl travl dag. Jeg var SÅ træt da jeg kom hjem. Fredag endte med at jeg blev overtalt til at tage en ekstra vagt på min egen afdeling, vi har så utrolig travlt for tiden.

Faktisk havde jeg slet ikke tid, for Anders fyldte år i weekenden og vi skulle have gæster. Lørdag til spisning og søndag både til morgenkaffe og eftermiddags varm kakao, boller og lagkage, næsten en fast tradition, da Anders elsker lagkage. Og fik man taget billede af den inden den blev fortæret - hov nej, det glemte man. Men jeg kan godt afsløre at mine lagkager bestemt ikke ligner Sabrinas kager. Men den smagte godt.

Nu er det arbejdsuge igen, jeg er heldig denne gang, for jeg skal først møde ind i morgen og så kun have 5 vagter - mon ikke jeg lige klarer det.

Nå men tilbage til syslerierne, for de skulle gerne ende ud i noget i denne retning eller som den nedenfor viste, som jeg har foræret til Charlotte. Desværre har jeg dog ikke flere turkiser, jeg kan bruge, men fandt nogle fine glassten, jeg er sikker på går an.

Der er bare lige det der med tiden, for jeg har jo lovet Louise at strikke en poncho og garnet blev bestilt i går, så når det kommer må den nødvendigvis få førsteprioritet. Hun skal jo ikke vente alt for længe på at tage den i brug.

Ja, der er bestemt ikke fare for at jeg kommer til at kede mig - aldrig! Det har jeg slet ikke tid til :-)

8 kommentarer:

  1. Tillykke med sønnike; dejligt med gode gamle fødselsdagstraditioner li' som da vi andre var børn ;)
    Dine syslerier ser spændende ud, men jeg kender godt det der med lige at skal ha' ting gjort færdig før man går i krig. Du har da vist osse gang i mange ting... ;-)(sagde hende der altid har gang i en million ting)
    Go' arbejdslyst, når du når dertil...;o)

    Kh Britta

    SvarSlet
  2. Hold da op - næh, kedsomhed ligger vist ikke til dig. Godt, at fødselsdagen var god, midt i det hele! Fine ting, og stor respekt for din byttehandel.

    SvarSlet
  3. På trods af tidens hurtigløb, så synes jeg da alligevel, at du får nået en hel del. Og du slår da heller ikke et lille brød op, når du går i gang ;-) Skal du åbne forretning? ;-)

    SvarSlet
  4. Tak, Britta. Jeg kan slet ikke lade være med at få gang i tusinde ting og ind i mellem vokser de så over hovedet på mig og jeg må nødvendigvis prioritere at lave ét projekt færdigt ad gangen:-)

    Tak, Christunte. Jeg glæder mig SÅ meget til at få lært yoga, så hvad gør man ikke;-)

    Dorthe, jeg skal ikke ligefrem åbne forretning - ikke lige nu i hvert fald;-) men måske man alligevel kan afsætte en lille nål eller to:-)

    SvarSlet
  5. Det er nu ikke skidt at kunne have mange bolde i luften.
    Jeg får næsten dårlig samvittighed, hvis jeg ikke lige skal noget en eftermiddag. Det er nok ikke så godt.....

    Uhm, boller og lagkage, det er sørme lækkert!

    SvarSlet
  6. Nogen gange, så kommer der flere ting på samme tid. Det er godt, at du kan se frem til lidt fridage, når de 5 arbejdsdage er vel overstået. Flotte brocher du er i gang med....kønne farver.

    SvarSlet
  7. Et stort tillykke med Anders! Det lyder som om, du har rigeligt med bolde i luften, og der er da vist ingen fare for, at du kommer til at kede dig ;-)

    SvarSlet
  8. Eva, dårlig samvittighed kan vi ikke bruge til noget, hver ting til sin tid.

    Tak, Bebiane, mon der er en farve du særligt er til? :-)

    Tak, Madame og nej det der med at kede sig, det må siges at være en by i Rusland for mit vedkommende:-)

    SvarSlet