mandag den 16. april 2012

Endelig fri

Efter en arbejdsuge med 7 vagter kan jeg endelig nyde en friuge igen. Ugen blev sluttet af med et kursus ved Irene Jarnved. En ren guru i hundeverdenen. Hun er hunde adfærdsbehandler/træner og har skrevet flere bøger om emnet. Hun er fantastisk dygtig.

Det var rigtig spændende, men en lang dag. Jeg kørte hjemmefra kl. 8.30.  En time og 20 minutters kørsel til Århus, hvor kurset skulle afholdes, så direkte hjem og på job til kl. 23.15, så var ugen ligesom afsluttet. Godt jeg ikke har planer for dagen i dag.

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en lang dag, Charlotte, men meget spændende med Irene Jarnved!

    SvarSlet
  2. Det er godt at have en fridag at se frem tid. Selvom dagen var lang, lyder det til at have været spændende.

    SvarSlet
  3. Jeg har ofte ønsket, jeg kunne overlade min hund til Irene Jarnved bare et par dage, så hun kunne sætte lidt skik på ham.
    Lyder spændende med et kursus hos hende

    SvarSlet
  4. Jeg husker Irene Jarnved fra TV da jeg var yngre. Dodo kunne sikkert have godt af et par timer i hendes selskab. Nu må du nyde friheden.

    SvarSlet