onsdag den 11. januar 2012

Danmarks største melodi grand prix kor

Det skal jeg være med i og jeg glæder mig helt vildt. Vi er 1100 kordeltagere fra mere end 50 kor, som skal mødes og synge sammen i Aalborg Hallen på lørdag under ledesle af Michael Bojesen, der har været chef for DR's pigekor. Bagefter skal vi rundt i Aalborgs gader og lave happening ved pludselig bare at bryde ud i sang - heldigvis korvis, så vi kan høres. Det bliver bare SÅ sjovt, tror jeg:-) Så er du på strøjtur i Aalborg på lørdag mellem kl. 13 og 14, så stop op og lyt, du vil sikkert kunne høre sang flere steder fra rundt om i byen. I øvrigt er åbent for publikum i Aalborg Hallen kl. 11 og der er gratis entré - bare hvis det skulle have interesse, der vil også blive underholdning med Kirsten Siggaard og Søren Bundgaard;-)

2 kommentarer:

  1. Man får da helt lyst til at tage turen til Aalborg :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det stort, hvor er det surt, jeg skal på job, det ville jeg ellers meget gerne opleve

    SvarSlet