mandag den 12. september 2011

Igen igen

En ny Superkarla har fundet vej til mine strikke pinde. Denne gang i blå farver. Det er faktisk helt sjovt at strikke i andre farver end dem jeg oftest holder mig til. Sjalet er da heller ikke til mig, men til min svigermor. Da hun så mit sjal var hun solgt. Hun smider ellers ikke så ofte om sig med roser hvad angår mit strikkeri, men ind i mellem kommer der da lidt. Derfor blev jeg også lidt paf, da hun spurgte om jeg ville strikke et til hende, hvis hun selv købte garnet. Selvfølgelig ville jeg det, for jeg synes det er et sjovt sjal at strikke.

2 kommentarer:

  1. Verdens bedste svigerdatter er du:-) Det er så flot at du allerede har gang i en ny SuperKarla...respekt herfra:-)

    SvarSlet
  2. Det var sødt af dig at gå igang igen. Skøn farve.

    SvarSlet