fredag den 29. maj 2009

Sikken dejlig dag

Hvor er der dejligt ude i dag. Har lige været ude og gå en lille tur og det er simpelthen det skønneste vejr. Man kan kun blive i godt humør. På min vej faldt jeg over det den smukkeste rødtjørn, jeg elsker når den hver sommer springer ud og selv om den ikke lige står i min egen have, så se jeg den heldigvis hver dag. Den er der ikke helt endnu, men godt på vej med små røde blomsterklaser.




Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er vild med blomster. Desværre er min egen have ikke så stor. Vi valgte for 4 år siden at anvende næsten 50 kvm. af den til en tilbygning og det har jo ikke ligefrem gjort haven større. Men heldigvis har mine naboer smukke haver, jeg hver dag går forbi og nyder synet af. En af naboerne har næsten sin egen lille rhododendronpark og den er særlig smuk lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar