torsdag den 22. juli 2010

Opladning


Der er et helt fantastisk lys i min udestue særligt her i sommertiden. Den er skøn året rundt og forlænger sommeren i begge ender. Jeg elsker det. Jeg sad der hele middagen i går med alle døre og vinduer åbne. I skygge for solens farlige uv-stråler men stadig med det bedste lys. Vinden legede med de lette råhvide gardiner og gav et dejligt pust ind i mellem midt i varmen. Det var en skøn måde at få "batterierne" ladet op på. I morgen kalder nemlig arbejdet igen. Jeg skal have 16 aftenvagter de næste 3 uger, det bliver en sej omgang. Men i dag vil jeg nyde fridagen, på samme måde som i går - i udestuen med mit strikketøj:)

På pindene er denne her som jeg købte garn til da jeg var i Saltum.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det fine ting du har gang i- det er en fantastisk sød bluse du strikker på. Jeg har også en vinterhave og nyder den ligesom dig rigtigt meget også her i varmen men især om morgenen og aftenen, for den forlænger også dagen med varme, når jeg altså har tid- dvs jeg vil til at udnytte den for jeg har næsten ligget vandret de sidste 3 uger.

    SvarSlet
  2. Tak, Karin. Ja, det er ikke kun sæsonen der forlænges, men også dagene. Det lyder som om det er dig vel fortjent med en lille pause i din vinterhave.

    SvarSlet
  3. Det er en sød bluse du er igang med.
    Det må være rigtig dejlig med sådan en udestue.
    Og så lige et spørgsmål? Hvor har du købt den mappe du har din opskrift stående på, sådan en kunne jeg nemlig godt bruge

    SvarSlet
  4. Det lyder rigtig dejligt med sådan en udestue, Charlotte!
    Min mormor havde en vinterhave, som hun kaldte det - men det var vist det samme. Den var fyldt med blomster og smukke bambusmøbler. Jeg har en delvist overdækket terrasse, men kunne godt bruge en udestue som din :-)

    SvarSlet
  5. Hej Charlotte.
    Dejligt at se din side igang igen efter ferien.
    Du har da virkelig fået produceret noget i ferien og kanon bluse du har gang i nu!!
    Du skulle virkelig unde dig et besøg i Garngalleriet i Løkken. Det er en rigtig lækker butik med alt godt fra forskellige mærker. Hun er så utrolig sød og hjælpsom hende der har butikken. Jeg er solgt!! Har næsten droppet at handle i Saltum ihvertflad for en tid da jeg efter vores tøseaften i Løkken nu har 7 projekter der ligger så det siger lidt om hvor grebet og inspireret jeg er blevet af Løkken.
    Håber det går godt med familien (farmand)
    Knus og hilsner Heidi Behrndtz
    hosHeidi@email.dk

    SvarSlet
  6. Helvig, jeg har som du sikkert har opdaget lavet et lille indlæg om min mappe, hvis du endnu ikke har set det, så er mappen fra eventyrgarn.dk

    Tak Madame. Desværre har jeg ikke så mange blomster i min udestue, for der bliver over 40 grader midt på dagen, når dørene ikke står åbne, så jeg tror ikke ret mange vil overleve. Men kunstige silkeblomster lyser op og ser ganske livagtige ud:)

    Heidi, jeg ville rigtig gerne have deltaget, men var desværre ikke hjemme. Jeg fik bare aldrig svaret på din sms. Du må gerne tænke på mig igen en anden gang, selv om der jo nok lige går lidt med alle de projekter du fik købt hjem:) Jeg kender godt forretningen og har selv for knap et par år siden været til et lignende arrangement hos hende og du har ret det er en skøn butik og en fantastisk ejer.

    SvarSlet